Bestellen en Leveringen

  • Ik wil graag bestellen, hoe doe ik dat?

    Zoek het product die je graag wilt bestellen en voeg deze toe in je winkelwagen door op de gele knop "In Winkelwagen" te drukken. Er wordt vervolgens een melding gegeven dat het product is toegevoegd. Rechtsboven in het scherm verschijnt het product in de winkelwagen.
    Als je alle producten hebt besteld, kun je eenvoudig direct afrekenen door op de gele knop te drukken.
    Heb je al een account? Log dan in en alle gegevens zijn al ingevuld. Als je nog geen account hebt, dan kun je de gevraagde gegevens invoeren en vervolgens de bestelling af ronden. Nu hoef je alleen nog maar te betalen en de producten worden klaar gezet en naar je adres verstuurd.

  • Kan ik iets aan mijn bestelling wijzigen nadat ik het geplaatst heb?

    We doen ons best om jou zo goed mogelijk te helpen. Als de bestelling is afgerond maar deze moet worden gewijzigd, dan adviseren we om even contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen jou met veel plezier.

  • Wat is de levertijd?

    Wij streven naar om alle producten op voorraad te hebben en deze met 1-2 werkdagen af te leveren.
    Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat het product wat je zoekt niet op voorraad is, dan kun je op de hoogte gehouden worden door je e-mail adres in te vullen op de product pagina. Zodra het product weer op voorraad is ontvang je dan een mail van ons.

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Als de bestelling is betaald en afgerond ontvang je van ons een mail met een track en trace code om de bestelling op de voet te volgen. Houd dus je mail in de gaten voor de juiste informatie!

  • Bezorgen jullie ook buiten Nederland?

    Wij leveren standaard in Nederland en België. Heb je een product nodig buiten deze regio's? Neem dan even contact met ons op zodat we in overleg kunnen kijken wat mogelijkheden zijn. Houd in dit geval wel rekening met hogere verzendkosten dan regulier.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Wij gaan het liefst zo transparant mogelijk te werk en willen je niet voor onaangename verassingen laten staan. Daarom communiceren wij graag de kosten voor verzending vooraf.
    Zie hieronder het overzicht van onze eerlijke verzendkosten binnen Nederland en België.

    Binnen Nederland:

    € 0 - € 17,50 = €4,99
    € 17,51 - € 500 = € 9,99
    v.a. € 500 = gratis

    België:
    € 0 - € 250 = € 14,95
    € 251 - € 500 = € 24,95
    v.a. € 500 = gratis

  • Kan ik mijn bestelling ophalen?

    Alle bestellingen moeten via ons online portal worden besteld. Na de bestelling worden de producten automatisch doorgevoerd in ons systeem en klaargezet voor verzending. Het is om deze reden dan ook niet mogelijk om producten zelf af te halen.

  • Is het mogelijk om mijn bestelling in het weekend te laten bezorgen?

    Dat is zeker mogelijk. Bij het bestellen kun je de afleverdatum doorgeven en indien gewenst kan dit dus ook gewoon op zaterdag.

  • Is het ook mogelijk om per telefoon, chat of e-mail te bestellen?

    Uiteraard! Je kunt de bestelling doorgeven via de chat, per telefoon en per mail. Wij zorgen dat alles goed staat en zullen vervolgens de betaallink met je delen zodat je de bestelling zelf kan afronden. Wij zullen nooit een bestelling zelf afronden, dit gaat te allen tijde via je persoonlijke account en je dient dus ook zelf de order online te accorderen.

  • Ik denk dat ik een verkeerd product heb ontvangen, wat nu?

    Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling snel, goed en volledig bij je af te leveren. Maar in de uitzondering dat je een product hebt ontvangen die je niet hebt besteld, neem dan contact met ons op en dan zullen we het product kosteloos bij je afhalen en het juiste product alsnog bezorgen.

Retourneren

  • Hoe retourneer ik mijn bestelling?

    Ben je onverhoopt niet tevreden met je bestelling of heb je een verkeerd product besteld en heb je het product nog niet geopend?
    Je kunt jouw bestelling dan retourneren naar:

    TakeAware B.V
    Tinallingerweg 2
    9953 TA Baflo

    Vermeld wel het ordernummer bij het product zodat wij het retour netjes en snel kunnen verwerken en je een credit nota van ons ontvangt.

  • Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?

    Dat is erg vervelend. Indien het product zelf is beschadigd, neem dan contact met ons op zodat we dit met je kunnen oplossen.

Samples

  • Kan ik bij jullie samples bestellen?

    Alle productinformatie hebben wij tot in detail beschreven op onze site. En door de high resolution foto's krijg je een bijzonder goed beeld van de aangeboden producten.
    Mocht je ondanks dit tóch nog samples willen ontvangen? Neem dan even contact met ons op over de mogelijkheden, wij staan je graag te woord.

  • Hoe vraag ik een sample aan?

    Dit kan door even contact met ons op te nemen via telefoonnummer 050-7470003, de chat of ons e-mail: info@takeaware.nl

  • Moet ik voor de samples betalen?

    De samples zelf zijn gratis, echter vragen we je wel om de verzendkosten te betalen.

  • Wanneer kan ik mijn samples verwachten?

    Wij streven, net als al onze producten, naar een levertijd van 1-2 werkdagen.

  • Is er een maximaal aantal te bestellen samples?

    Dit doen wij graag in goed overleg, maar regulier sturen wij 2 tot 3 samples per product.

Overige

  • Hoe kan ik controleren of een product op voorraad is?

    Je kunt er vanuit gaan dat wij alle producten op voorraad hebben. Indien dit niet het geval is dan is dit aangegeven op de productpagina met "Product tijdelijk niet op voorraad".

  • Het product dat ik wil bestellen is niet op voorraad. Hoe kom ik erachter wanneer deze weer op voorraad is?

    Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat het product wat je zoekt niet op voorraad is, dan kun je op de hoogte gehouden worden door je e-mail adres in te vullen op de productpagina. Zodra het product weer op voorraad is ontvang je dan een mail van ons.

  • Kan ik als zakelijke klant op rekening bestellen?

    Op dit moment kan je nog niet op rekening bestellen. Voor vragen neem contact met ons op.

  • Kan ik als groothandel bij jullie bestellen?

    Iedereen met een KVK nummer kan bij ons disposables bestellen. Voor grossier prijzen neem contact met ons op!

  • Waar zit jullie hoofdkantoor?

    Het hoofdkantoor van TakeAware B.V. is gevestigd aan de Hoge der A 12 in Groningen.

  • In welke landen verkopen jullie je producten?

    Nederland en België, maar als je de producten op een andere locatie wil laten afleveren doen we dit graag in overleg.

  • Kan ik mijn logo op de verpakkingen laten drukken?

    Op dit moment niet. Uiteraard staan wij niet stil. Om de beste kwaliteit te leveren doen wij momenteel onderzoek naar het bedrukken van disposables, het liefst duurzaam.
    Voor vragen kun je altijd onze klantenservice raadplegen via telefoonnummer 050-7470003 of mailen naar info@takeaware.nl .

  • Hoe kan ik betalen?

    Dit kan gemakkelijk via iDEAL, Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact en Sofort.
    Staat jouw gewenste betaalmogelijkheid hier niet tussen? Neem dan even contact met ons op.

  • Waar vind ik mijn facturen?

    Alle facturen kun je terug vinden in jouw persoonlijke account.

Voor 16:00 besteld = morgen in huis

Altijd lage verzendkosten

Beoordeeld met een 9.4