Heb je een vraag?
Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op met de klantenservice
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Ontvang de beste aanbiedingen en 5% korting op je eerste bestelling
Heb je vragen over onze producten of service? Op deze pagina vind je onze veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice!
Jazeker! Veel van de producten in ons assortiment zijn geschikt voor bedrukking. Voor ons is niks te gek! Het enige wat jij hoeft te doen is het doorgeven van je wensen en het aanleveren van een eventueel logo. Heb je nog geen ontwerp? Wij denken graag met je mee! Onze creatives maken altijd een gratis professioneel ontwerp, dat past bij jouw merk. Ga naar onze bedrukt pagina voor meer informatie en aanvragen.
Zoek het product dat je graag wilt bestellen, voeg deze toe in je winkelwagen door op de gele knop te drukken en ga rechts boven naar je winkelwagen. Heb je een account? Log dan eerst in zodat alle gegevens al zijn ingevuld. Als je nog geen account hebt dan kun je de gevraagde gegevens invoeren en vervolgens de bestelling afronden. Je hoeft nu alleen nog maar te betalen en de producten worden klaargezet en verstuurd. Bestel je op werkdagen voor 17:00? Dan heb je het morgen al in huis!
Het is ook mogelijk om jouw bestelling telefonisch of via de mail door te geven.
We doen ons best om jou zo goed mogelijk te helpen. Wil je na het bestellen toch nog iets wijzigen? Dit is vaak mogelijk wanneer de bestelling nog niet is ingepakt in ons magazijn. We adviseren je om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen jou met veel plezier!
Op werkdagen voor 17:00 besteld is de volgende dag afgeleverd. Wil je liever de levering op een andere dag? Je kan zelf bepalen wanneer je het bij ons bestelde pakket wilt laten bezorgen, door dit in te vullen bij de bestelinstructies in je winkelmandje. Goed om te weten: we leveren zelfs op zaterdag! Levertijd in België is 1 - 3 dagen.
Zie hieronder het overzicht van onze eerlijke verzendkosten (excl BTW) binnen Nederland en België.
Binnen Nederland:
€ 0 - € 99 = € 6,95
€100 - € 299 = € 12,95
v.a. € 300 = gratis
Binnen België en Duitsland:
€ 0 - € 299 = € 19,95
v.a. € 300 = gratis
Naast standaard levering is het ook mogelijk om te kiezen voor premium levering 'vroeg' of 'laat'. Zo is het mogelijk om vóór 12:00 uur of ná 14:00 uur te laten leveren. Deze opties en bijbehorende kosten zijn zichtbaar tijdens het afrekenen.
Bekijk gemakkelijk de status van je bestelling in jouw Mijn TakeAware Account. Hier vind je onder 'Bestellingen' een link naar je Track & Trace pagina. Hiervoor moet je wel zijn ingelogd. Om in te loggen heb je geen wachtwoord nodig. Je logt eenvoudig in met het mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Inloggen kan eenvoudig via onze inlogpagina.
Je kan de Track & Trace code ook vinden in je verzendbevestigingsmail.
Wij leveren standaard in Nederland en België. Levertijd in België is iets langer dan in Nederland, namelijk 1 tot 3 dagen. Heb je een product nodig buiten deze regio's? Neem dan even contact met ons op zodat we in overleg kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn. Houd in dit geval wel rekening met hogere verzendkosten dan regulier.
Wanneer een artikel (tijdelijk) niet meer leverbaar is, verdwijnt het van onze website. Zodra het product weer beschikbaar is, wordt het opnieuw zichtbaar. Wil je weten of een product nog terug komt en wanneer het weer leverbaar is? Neem gerust contact met ons op, we informeren je graag over de verwachte levertijd of een mogelijk alternatief product.
Dit kan gemakkelijk via iDEAL, Visa, Mastercard, Bancontact, Sofort. Staat jouw gewenste betaalmogelijkheid hier niet tussen? Neem dan even contact met ons op. Alle facturen kun je terugvinden in jouw persoonlijke account.
Het kan voorkomen dat een betaalverzoek niet werkt, bijvoorbeeld omdat een artikel uit je bestelling inmiddels niet meer op voorraad is. Geen zorgen: Neem even contact op met onze klantenservice. We passen de link of bestelling graag voor je aan, zodat je alsnog eenvoudig kunt afrekenen.
Ben je ingeschreven bij de KVK? Dan kan je via deze pagina binnen 1 minuut een account aanmaken. Inloggen is eenvoudig: Dit doe je met een code die je via je e-mail ontvangt. Je hebt dus geen wachtwoord nodig, wel toegang tot jouw e-mailadres.
Het is mogelijk om jouw bestelling binnen 14 werkdagen na ontvangst te retourneren. Zodra je een retouraanvraag hebt ingediend, laten wij binnen 24 uur weten of je aanvraag is goedgekeurd.
Let op:
Na goedkeuring van je retouraanvraag kun je het product naar ons opsturen met een postdienst naar keuze, naar het onderstaande retouradres:
TakeAware B.V.
Peizerweg 109
9727 AJ Groningen
Na verwerking van het retour in ons magazijn wordt zo snel mogelijk een terugbetaling gedaan. Dit kan maximaal 5 werkdagen duren.
Heb je een andere klacht die niet betrekking heeft op het retourneren van artikelen, stuur dan een e-mail naar service@takeaware.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Een creditnota kun je verrekenen met je eerstvolgende factuur. Heb je betaald via iDEAL? Dan storten wij het creditbedrag terug zodra jouw IBAN-nummer bij ons bekend is.
Deze richtlijn omvat een pakket aan maatregelen om het aandeel plastic in het zwerfafval te verminderen. Op 3 juli 2021 zijn de eerste maatregelen van start gegaan. Zo is er destijds een verbod gekomen op onder andere plastic borden, rietjes en roerstaafjes. Vanaf januari 2023 komen daar nieuwe maatregelen bij. Meer informatie over de SUP-wetgeving? Bekijk hier alle updates!
Per januari 2023 is er een nieuwe wet ingegaan waardoor een aantal van onze producten duurder is geworden. Dit heeft alles te maken met de 'SUP-opslag' en de 'Afvalbeheerbijdrage voor verpakkingen' die wij vanaf januari moeten betalen.
De SUP-opslag is van toepassing op voedselverpakkingen voor eenmalig gebruik, die deels of geheel van plastic zijn gemaakt. Het gaat hier dus ook om kartonnen disposables die een dunne (bio) plastic coating bevatten. Als producent en importeur moeten wij een bijdrage betalen over alle SUP producten die wij op de Nederlandse markt brengen. Op de productpagina van de producten (waarbij dit van toepassing is) staat de specifieke verhoging aangegeven. De verhogingen zijn al verwerkt in onze prijzen.
De Afvalbeheerbijdrage Verpakkingen kent verschillende tarieven, afhankelijk van het soort materiaal. Het tarief wordt bepaald door de kosten die het inzamelen, scheiden en recyclen van het specifieke materiaal met zich meebrengen. Dus hoe duurzamer de verpakking, hoe lager de bijdrage!
Wil je meer lezen over dit onderwerp? Je leest het hier!