Retour aanvragen en Klachten

Het is mogelijk om jouw bestelling binnen 2 werkdagen na ontvangst te retourneren. Zodra je een retouraanvraag hebt ingediend, laten wij binnen 24 uur weten of je aanvraag is goedgekeurd.

Let op:

  • De kosten voor het retourneren van een bestelling zijn voor eigen rekening, tenzij anders aangegeven door een van onze medewerkers.
  • Retouren zonder aanmelding kunnen niet in behandeling worden genomen: Klik hier om jouw retour aan te melden
  • Retourneren is alleen mogelijk indien de verpakking (met uitzondering van de overdoos) ongeopend is en het product onbeschadigd is.
  • De overdoos en de originele doos moeten onbeschreven zijn.
  • Speciaal voor jou bestelde artikelen (bijv. bedrukte producten) kunnen niet worden geretourneerd.

Na goedkeuring van je retouraanvraag kun je het product naar ons opsturen met een postdienst naar keuze, naar het onderstaande retouradres:

TakeAware B.V.
Peizerweg 109
9727 AJ Groningen

Na verwerking van het retour in ons magazijn wordt zo snel mogelijk een terugbetaling gedaan. Dit kan maximaal 5 werkdagen duren.

Heb je een andere klacht die niet betrekking heeft op het retourneren van artikelen, stuur dan een e-mail naar service@takeaware.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.